lunes, 15 de agosto de 2016

23 juliol


El laboratori Dr. Ferrer de Barcelona és l’únic laboratori que respon a la meva petició de realitzar-me una anàlisi genètica. Decideixo informar-me sobre el preu d’aquesta prova i el seu temps de realització. Descarto l’opció ja que és molt costosa i tarda una mitjana de tres mesos en ser realitzada. Amb això dono per finalitzada la hipòtesi genètica.

Començo a investigar les causes de la malaltia. Hi ha moltes més causes de les que em pensava. A més a més de la causa genètica, que era la única de la qual tenia coneixement, trobo causa hormonal, immunològica, traumàtica, vascular, enzimàtica i infecciosa. Trobo escassa informació sobre aquestes causes. Me n’adono que l’otosclerosi és una malaltia en general molt poc investigada. Decideixo ampliar la meva part pràctica creant un blog on penjaré el meu treball, per tal d’interactuar amb gent que conegui el tema o n’estigui interessada. Per ampliar aquesta part pràctica també decideixo buscar més informació sobre la teoria de la causa hormonal, ja que es en aquesta on es troba el motiu de l’empitjorament de la malaltia en les dones embarassades i la única que he pogut relacionar amb la història clínica de la meva mare i on he trobat més informació.

No hay comentarios:

Publicar un comentario