viernes, 5 de agosto de 2016

22 agost


Parlo amb en Xavier Verdaguer sobre la informació que he trobat que relaciona l’otosclerosi amb el desordre hormonal i que m’orienti. Em diu que no té cap coneixement sobre l’otosclerosi i li explico que la meva hipòtesi es basa en que un desordre hormonal és la causa la malaltia. Ell està estudiant l’influencia dels estrògens al cervell i m’explica una mica el que jo ja havia llegit a la seva pàgina web sobre la nocivitat dels estrògens lliures a causa d’una mala metabolització, que causa un augment excessiu d’aquests i la seva incorrecta eliminació posteriorment . Es mostra interessat en el meu treball i em demana que li porti els articles i documents dels quals he extret la informació per compartir-los. També m’ha dit que puc buscar informació sobre el receptor d’estrògens alfa.
Li he explicat el cas de la meva mare i m’ha dit que en el cas de que es tractés d’una mala metabolització dels estrògens es podria veure en una anàlisi d’orina.
Demano a la meva mare que es realitzi una anàlisi i que porti els resultats.
Busco informació sobre el receptor d’estrògens alfa. Trobo articles que afirmen que les funcions dels estrògens, com son la resorció òssia, augmenten en pacients amb otosclerosi a causa de perfils peculiars de receptors d’estrògens en es cèl·lules otoscleròtiques.



No hay comentarios:

Publicar un comentario